Gör det lätta så svårt nu

Helgen med den äckliga varma choklad, Peter Jöback och jul-putsning

På lördag morgon klev jag upp i ottan (klockan 9) och rog bussen upp till Umeå tillsammans med Anton för att hälsa på ett stycke Andreas som pluggar till civil-ekonom däruppe. Vi gick hem till hans studentlägenhet först, dumpade alla grejor och sen tog jag och Anton stadsbussen ner till Stan för att köpa lite julklappar. Men, vi hittade inget så vi gick och fikade på Barista istället, som för övrigt hade VÄRLDENS godaste Chai-Latte (<3)

På kvällen så for vi alla tre iväg till Ishallen för att kolla på Peter Jöbacks julkonstert, och förutom en liten incident som gjorde att vi höll på att missa bussen så gick det bra. Peter Jöback ägde verkligen, han var så OTROLIGT mysig så jag trodde jag skulle gå åt. Även om han var extremt löjligt i början och alla små mellanprat var väldigt inövade så var budskapen underbara. Sjöng som en gud och Disney låtarna ägde, jag började as garva. Han kan iallfall hålla igång en publik och det är det som räknas.



Idag när vi skulle hem så blev det lite problematiskt för vi råkade missa bussen (linje 100, som jag verkligen HATAR nu... iallfall det aset som körde till umeå busstation). Men, för en gång skull så var jag sjukt tacksam över Andreas bussvetande, och han pratade med sina vänner busschafförerna som hjälpe oss att komma i tid. Tack som hemskt mycket Busshjälten-Andreas! Haha.



Jag har haft en underbar helg och jag hopps ni alla har haft det med <3

// Lisa - Död åt linje 100!


Kommentarer
Postat av: Jakob

Att inte skriva ger ;)

2008-12-07 @ 18:13:38
URL: http://jakobi.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sicken turing att det blev en lyckad helg Lisa! :) Och att Jöback var bra också ^^

2008-12-07 @ 18:27:27
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0