Next week will be a living hell

Igentligen borde jag ha pluggat Kemi/Naturkunskap/Engelska/Franska Glosor/Gjort Matte ikväll. Men, jag orkade inte, tog en välförtjänt paus och pysslade på med lite jul bestyr (Är i princip klar med alla julklappar, inslagna och allt). Imorgon är det fredag och det känns riktigt skönt. Ska bara ta det lungt i helgen och varva ned nu innan jul, så jag hoppas jag är fit for fight till nästa vecka. Håll tummarna för mig! :)

Dagens JUL-låt:
John Lennon, Yoko Ono and the The Plastic Ono Band - Happy Xmas (War is over)


Sen fick jag paket ifrån CDON.com i tisdags som bl.a innehåll dessa godbitar <3

// Lisa - Hälften avklarat, hälften kvar. Underbar jul <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Du behöver verkligen inte ha panik inför nationella kan jag lova dig! ^^ Ja, den är jättefin, jag lyssnar mest på Ane Bruns version, men jag vet att dem du nämnde också har gjort låtar som heter samma sak, tror att det är samma låt också.. :P Ojojoj, vad mycket du har.. :/ En paus låter det verkligen som att du har gjort dig förtjänt av! Jaja, mindre än en vecka kvar nu. :D Kram, sköt om dig. (L)

2008-12-11 @ 21:21:18
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Lisa, "Igentligen" stavas med E i början ;)

2008-12-11 @ 21:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0