Skåda en härligt klar stjärna i öster

Jippie!

Engelska bokrecentionen är officiellt klar! Jag har suttit och renskrivit hela kvällen och jag är riktigt nöjd, hoppas att Anna-Maja (min engelska lärare) också blir det, haha.
Även om det har varit snöslaks nu fram och tillbaka så har jag fått en ganska mysig och gosig julkänsla och jag känner mig mindre stressad än på flera månader, fast det borde vara tvärtom.
Föressten, jag hade franska prov idag. Det kändes bra, men då brukar det gå dåligt så vi får se vad som händer.



Dagens JUL-låt:
Magnus Carlsson - All I want for christmas

// Lisa - I just want you for my own, more than you could ever know


Kommentarer
Postat av: MARRE!!!!!

VA FAN!!!! ÄR SNÖN SLASK NU!??? DEN FÅR JU FAN INTE ÅKA BORT TILLS JAG KOMMER HEM!!! JAG VISSTE ATT DE SKULLE HÄNDA, VARFÖR ÄR DET VARA OTUR SOM SKER FÖR MIG!!! nE NU JÄVLAR!! JAG SKA FAN LÄGGA MIG I ETT HÖRN MED ETT MÖGLIGT TÄCKE OCH BARA GRÅTA TILLS JAG DÖR!!!

2008-12-05 @ 12:36:08
URL: http://JASINTO.BLOGG.SE!!!!
Postat av: Rebecka Vigren

Men snygg bild!! :D

2008-12-05 @ 16:00:38
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0