Jag vara sol gud

Cill har varit hos mig hela helgen och jag har haft superkul som vanligt, jag tvingade henne att se Saw så jag kan mobba henne för att hon håller händerna framför ansiktet när det blev tortyr och hon har missbrukat min Webcam. Men bara lite. :)

Idag har vi sett på film på både SO'n och NO'n. Det tycker jag är kul. Det är skönt när vi får se på film på lektioner, allt blir så avslappnat. Imorgon är det Nationella prov i Svenska - läsförståelse. Jobbigt värre.

När jag kom hem idag satte jag mig och såg på Brokeback Mountain igen, bara för att det är den mest underbara filmen i hela världen. Obeskrivlig kärlek <3

image333

Dagens låt:
Fall Out Boy - "The take over, the break's over"

// Lisa - Tell you what... truth is, sometimes I miss you so bad I can hardly stand it...

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja det är verkligen skitjobbigt haha :P

2008-02-04 @ 20:36:24
URL: http://dependence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0