"Nu blir det väl så att du och nån cutieboy hånglar runt i biohalmen på fredag"

Hahahahahahaha, Jessica kan verkligen utrycka sig ordentligt ;)

Idag fick vi kasta tärningar hela NO:n och sen hade vi inställd musik. Mysigt. Då satt jag, Elin, Cill och Marre nere i biblioteket och dampade lite med Jakob och Smäck. I bussen hem så blev jag lite (väldigt) ägd, som jag alltid blir när det är flera personer pratar med mig samtidigt.

Lite "normalt" snack mellan mig, Rasmus och Alex i bussen:
Rasmus: Lisa, det finns faktist något som heter skillsmässopapper, det är ju inte till "Döden skiljer oss åt" direkt.
Jag: Men ge dig, jag är inte gift med dig!
Alex: Jo det är du, för jag tror att vi skulle ha kommit ihåg en skilsmässa annars.

// Lisa - Never gonna give you up, never gonna let you down.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahaha, ääääägd Lisa !!!
Dock att vi kommer ha SÅÅÅ roligt i helgen! :D (L)

2008-02-20 @ 16:31:54
URL: http://Jecka1337.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0