Vi borde få medalj eller nått ;)

Jessica skrev en klockren förklaring till vad som hände i Lördags. Jag började asgarva när jag läste det!

"Efter allt filmtittande skulle allisammans åka hem med Andreas..... dock att en liten....ja, miss kan man nog säga hände.  Min och Lisas överlevnadsinstinkter tog över, och vi gjorde precis det som ingen gör i skräck filmer (men borde):  Sprang allt vi hade, ut från den mörka skogen, rädda oss själv i säkerhet och strunta i alla andra ! haha ;D. Dock att vi fick lite skuldkänslor, men bara lite, sen när vi kom hem till mig i värmen :) haha."

Kolla in Jessicas blogginlägg här!

// Lisa - Make me sway <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Thaaaat's us, totally ;) haha. Det är precis så du och jag löser sånna situationer, SRPINGER ;D hahaha.
Kraaaam (L)

2008-02-13 @ 19:34:13
URL: http://Jecka1337.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0