It's not like they didn't warn us...

Idag har Cill och jag sett på Signs. Äntligen en "skräck"-film (Signs är ju inte en läskig!) som hon blir rädd för. Jag ska köpa as mycket filmer med utomjordingar nu så kanske hon blir rädd som vanligt folk.
Ikväll har hon suttit vid MSN som vanligt och vi har pratat med både sjuka killar och normalare. Nyss dampade vi loss i Camen (Missförstå inget nu, det klart att jag inte har cam sex o.O)

Om någon undrar hur jag kan skriva på bloggen, Cill tar ju över datorn när hon är här, så är det för att hon pratar i telefon med J. Så hon är rätt upptagen för tillfället.

// Lisa - We're gonna beat your ass bitch! We're gonna tear your head off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0