Jag är FÖR lättroad

Igår stack ett helt gäng till Kramfors för att kolla på en revy på Parken. Jag hade aldrig varit på någon revy förut, men Jessica ville att jag skulle följa med så då ställde jag såklart upp för henne. Jag fick åka med Andreas dit, och Kent, Eva och Andreas försökte övertala mig att gå på ådalskolan, men jag vägrar. När vi kom dit letade jag upp Jessica och sen började det. Jag tror aldrig har skrattat så länge, jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen, tårar sprutade, jag fick kramp i kinderna och jag fick ont i halsen. Det var så sjukt kul!

Lars T Johansson och Östen ifrån Östen med Resten var dom som var bäst. <3

Jag skrattade så mycket att jag skrek och det som var mest mobbat var att jag skrattade när ingen annan skrattade, så en gång räckte en kille på scenen ut tungan på mig (Jag satt på andra raden, med ingen framför mig så jag såg jätte bra)

På kvällen for jag, Jessica och Andreas upp till Henke och såg på film. Vi skulle se på I Am Legend, men Andreas och Henke hade redan sett den i förrgår eller nått, så vi såg Saw istället, för varken Henke eller Andreas hade sett den. Andreas är konstig för han tyckte inte att Saw var bra. Hur kan man inte tycka om Tortyr filmer med en söt Jigsaw? :)

image316
Hej Adam <3
Visste ni att han som spelar Adam, även har skrivit manuset till Saw 1, 2 och 3?

// Lisa - I'm sick of people who don't appreciate their blessings

Kommentarer
Postat av: Caspian

Mwihi, du har så rätt =D

2008-01-20 @ 13:36:13
URL: http://www.prinscaspian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0