Nu smufflar vi!

Heeeeeeeeeeeej!
Fredag, Fredag, Fredag. Jag tycker om fredagar. Hela helgen är framför mig :)

Våran buss hem har "krånglat" hela veckan, vilket har gjort att vi har fått åka minibuss några gånger och sen har vi fått åka med våran Grannbys buss som redan är överfull innan vi kommer.
Idag skulle vi åka den, men då kom det en minibuss, så kvicktänkt som jag var stack jag iväg till minibussen för att få mer plats. Sen blev det så att det var jag och 9 killar i en buss med skinnsäten. Någon som tänker ordet övergrepp? Men, såklart blev det ju inte så, killarna visste bättre. Dock att Alex och Matte snodde min väska och rotade runt i den hela vägen hem.

Hemma har jag spelat The Sims och sett på filmen Honey som för övrigt är den bästa dansfilmen <3

image304

// Lisa - I like that. Your flavor's hot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0