Nya högtalare!

Jag har nyss kopplat in mina nya högtalare jag fick i julklapp, och jag är jätte stolt över mig själv. Det gick ju riktigt bra. Ljudet är helt underbart och nu förstår jag äntligen varför alla tjatar om att Baslådor är så bra. :)
Cill kom hem till mig idag runt ett och vi har inte gjort så mycket, varit på Ica och jag har sett på The Longest Yard med Adam Sandler som huvudroll. Den hade allt en bra film behöver:
Humor, Svarta män och William Fichtner <3

Just nu pratar Cill i telefon med J.

Paul 'Wrecking' Crewe: You play football?
Caretaker: Me? No, I was so bad I was picked after the white kids. Guys would look at me and say, "Damn, we picked the only nigger that can't play."



// Lisa - Just finish your coloring book and go to sleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0