Nytt år, nya möjligheter

Nyårsafton igår var super kul.
Det var Jag, Jessica, Becka, Andreas, Henke och Clas, och alla vi var hemma hos Wigrens. Alla våra föräldrar var där också. Vi spelade spel (Alfapet, TP, Med Andra ord och Risk. Jag och Andreas ägde ut alla i Risk. Jag och Jessica ägde ut alla i Med andra ord), såg på film (Creep, den är så bra), var ute och sköt raketer, åt kolakaka (Henke åt nästan hela själv) och hade allmänt trevligt. Det blev den bästa nyårsafton någonsin. Jessica sovde över hemma hos mig för hon orkade inte gå hem klockan 4.
Det enda minuset var att det gick inte ett enda bra tv-program efter klockan två. Jag, Jessica och Henke satt och zappade i nästan 2 timmar efter något bra att kolla på.

Idag har jag varit med Anton och sett på Marie Antionette

// Lisa - Gott nytt år, hoppas 2008 kommer bli det bästa året någonsin.

Kommentarer
Postat av: Jakob

Såg ni programet om David blaine????

2008-01-02 @ 22:04:17
URL: http://jakobi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0