Respektera att vissa vill ha det lungt i bussen

Idag har det varit en helt vanlig dag, dock att jag har känt mig trött och orkeslös.
På svenskan läste Nisse lite knäppa berättelser.
Vi fick åka buss hem med våran grannby's buss, för bussen vi skulle åka med var försenad. Jag tycker att man får lyssna på musik i bussen, man får prata, man får skratta, men man behöver inte överdriva. En viss Maria kunde inte sluta sjunga på högsta möjliga nivå, vilket var tämligen irriterande. Snälla, respektera att det finns folk som inte vill höra dig sjunga.

Dagens låt:
Linkin Park - By Myself

image302

// Lisa - Do i trust some and get fooled by phoniness? Or do i trust nobody and live in loneliness?

Kommentarer
Postat av: Cill

Be myself är jättebra :)

2008-01-09 @ 16:45:23
Postat av: Sandra

Håller med. Eller folk som pratar i telefon, vissa pratar ashögt. Störande. x_x

2008-01-09 @ 18:04:41
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Elin

Jag har haft ett väldig kul lov, ja. xD Vilken vacker bild, jag tycker också om att ha det lugnt i bussen. =)

2008-01-09 @ 21:59:50
URL: http://detvarengangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0