And I'd stand there, like a soldier, with my foot upon his chest

Snart ska vi fara ut med båten och det ska bli kul.
Imorgon så ska ju Uno Svenningsson komma till Örnsköldsvik!! JAG ÄR TAGGAD! Seriöst, Uno är den bästa svenska artist som finns, och jag är så glad att han ska komma till Ö-vik. Senare på kvällen imorgon ska nog jag och Mamma fara och se Mamma Mia på bio (Mamma är ett tvättäkta Abba-fan och jag går för att Colin Firth är med i den, klart man måste se den då)



Pappa och jag skrev iallfall klart överklagan igår så vi får se vad som händer, jag lovar att hålla er uppdaterade.

Föressten, behöver jag nämna att jag tänker ta med min portabla DVD och en massa filmer? Eller det faktum att jag har blivit besatt av GTA San Andreas så jag spelar det hela tiden på mitt PlayStation 2? Behöver jag säga att PS 2:an också ska med? Jag kommer ha så kul ute i vattnet med att skjuta ryssar!

Ha det så kul i veckan, för det kommer jag! :D

Veckans låt:
Say Anything - A Walk Through Hell

// Lisa - Vågorna gungar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0