Doktor Flintis

Hejsan!

Idag har det varit det finaste vädret på länge. Jag cyklade för att hälsa på lite av sommarjobbarna (Jag var ledig idag). Becka jobbade på Ica och senare cyklade jag vidare till Jessica och Anton som jobbade på Skofa. Jag dampade runt där ett tag och reserverade två tröjor som jag ska ge till mina kära förläldrar.

Jag har iallafall fått hem postorderkatalogen La Redoute, och där var det en hel hög med as snygga kläder. Jag kryssade för alla kläder jag ville ha och det slutade med att jag nu vill beställa en massa fina kläder, med ett totalt värde på 10 000 kronor. Så nu har jag bläddrat igenom den ett flertal gånger för att minska på summan. Just nu är jag nere i 5000. Min budget ligger på drygt 2000 så jag får försöka minska lite till... hahahaha.



// Lisa - Ingen som har lust att skänka lite pengar till mig?

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, du är galen med dina rikebarnsproblem. XD Hoppas det löste sig i alla fall. :P

2008-07-15 @ 19:33:17
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0