En hemlighet är bara en hemlighet, sålänge bara DU vet om den

Hej!
Idag har jag jobbat ifrån 12-17. Men innan jobbet cyklade jag iväg till Skofa för att träffa Jessica och köpa tröjorna jag hade lagt undan till mina föräldrar. Jag känner jag jag har gått och blivit förälder till mina föräldrar. DET är liiiite pinsmat.
De två första timmarna på ICA jobbade jag med Becka och vi dampade runt lite. Haha.

Här hemma har jag läst SOLO och ätit körsbär.
Igår såg jag faktist på film, någon som är överasskad? Den hette The Best Man och huvudrollen spelades av Taye Diggs. Den var helt okej, lite skum dock och en ovanlig sak var att varända person som var med i filmen var mörkhyad. Inte en ända vit människa sågs (förutom enstaka statister) Riktigt häftigt tyckte jag.



// Lisa <3 Film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0