But monsters don't get happily ever after...

Hejsan!
Jag har haft ett väldigt händelserikt och otroligt skönt veckoslut.

I Fredags så for jag in till stan med mamma och köpte lite saker till balen och lite kläder. Sen på kvällen skulle vi ut med båten, men dom som känner mina föräldrar vet att dom brukar säga en sak och sen händer det oftas inte. Så jag var hemma och spelade The Sims.

På Lördagen så var jag ute och läste (En Nannys Dagbok) och sen ringde jag Becka och frågade om hon ville hitta på något. Hon kom över med moppen och vi ställde upp min studdsmatta. Efter ett litet tags hoppande for hon hem. Eftersom jag var ensam hemma så ringde Vigren's vid middagstid och frågade om jag ville komma och äta Tacos. Självklart ville jag det. Jag och Becka kappkörde moppe runt Gällsta och senare på kvällen spelade jag, Andreas och Becka Alfapet samtidigt som vi såg på Bilar.

Idag (söndag) vaknade jag halv 12 och gick ut och solade lite, läste och studdsade. Sen gick jag in och såg på Gossip Girl avsnittet jag missade i Tisdags och sen ringde Becka och frågade om jag ville spela Krocket. Jag tog moppen dit och vi spelade med Andreas. Jag vann (Nästan, haha). Nyss satt jag och kollade på Moonlight (Den där nya serien på trean som handlar om vampyrer) och klockan 9 ska jag se på en film.

Nu är det bara två veckor kvar i skolan!

Hoppas alla har haft en lika skön helg som jag.

// Lisa - "Zin, är inte det ett ord?"

Kommentarer
Postat av: Becka

As roligt i helgen! Du och ditt Z:ta :P Jag kom på att jag kom sist i Krocket och i alfapet! x'D

2008-06-01 @ 21:52:39
URL: http://stillmyworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0