Den blomstertid nu kommer

Nu är skolan snart slut!

I onsdags så hade vi en slags tävling på skolan och vi i 9A ägde ut alla andra. På kvällen for jag och Becka till ICA för att få våra scheman när vi ska jobba där i sommar.
Idag så har vi gjort tårta med Nisse, haft frågesport och ätit avslutningslunch. Vi fick Kyckling och klyftpotatis, jätte smarrigt. Sen fick vi sjunga lite där vid matbordet också. Helt enkelt underbar. Jag kommer sakna 9A, vi är bäst!

Imorgon är det skolavslutning och på kvällen ska vi ut och äta.
Sen på Lördag ska jag och några kompisar till Kramfors stadsfest. Super.



// Lisa - Imorgon slutar kapitlet med ett lyckligt slut.


Kommentarer
Postat av: Marre

Vadå frö lyckligt slut? det är bara dystert att inte få träffa alla igen :(

Dom jag hittar på stadsfesten( om jag får komma) ska jag kedja mig fast vid. Känner att jag e bara liiite besatt av min klass. Bur who can blame me?

9A RULES!

2008-06-12 @ 21:14:59
Postat av: Elin

Jag kommer sakna allihopa när jag sitter uppe i lappland och fryser. :P Sjäälvklart ska vi träffas i sommar, så mycket som det bara går! :D

2008-06-13 @ 11:37:34
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Jakob

Imse vimse spindel klapp dunk dunk klapp imse vimse spindel xD bra att du tyckte om den :) synes på stadfesten ;)

2008-06-13 @ 11:47:35
URL: http://jakobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0