Enligt Alex är jag en pansar-tvättbjörn, haha

Gud vad golf var kul!
Idag for halva nian till Norrfällsviken och golfade lite. Äntligen en sport jag inte suger på, jag själv tyckter att jag var ganska bra på att svinga iväg bollen. Jag kom hem tidigare så jag cyklade runt sjön och njöt av solskenet. Andreas och Jessica kom på en snabbvisit och Jessica pratade om något mejl hon hade skickat, så jag kollade upp det så fort som möjligt. Jag är bara tvungen att dela med mig av det här på bloggen, för det var supergulligt :)

image504
Ser ni, det är inte bara jag som vill köpa filmer, Jessica vill också att jag ska köpa filmer xD

// Lisa - Golfproffset

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAhAhAhAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAhAHAHHAHAHAHHA,
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinsamt för miiiiig!!!! hahahah :D. Ligger typ dubblvikt och garvar ! Syns på torsdag Dexter (L) thihi

2008-06-03 @ 22:29:12
URL: http://Jecka1337.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha, kul. xD Nu vet du vad du måste göra Lisa ;)

2008-06-07 @ 18:02:38
URL: http://chiicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0