EXALTERAD!!!!

Oooooookeeeeeeeeej!!!!

Jag har haft en as kul dag. Jag ställde väckaren på 6 och klev upp då. Fixade mig och tog på mig min as coola Star Wars tröja som jag köpte i London. Sen bar det av till Ö-vik för STAR WARS: The Exhibition



Vi kom till museet runt klockan 8 (dom öppnade klockan 10) och det var helt dött där. Vart var alla galna fans? Vart var alla som tältade där? Helt plötsligt blev vi hängades på låset, som vi sa förra året.
Eftersom vi var så tidiga så trodde jättmånga att vi arbetade där. När dom fick reda på att vi väntade på utställningen så blev dom chockade att vi var där så tidigt.
Efter att tag kom det mer folk och tillslut var det en lång kö. Då hörde Jessica en gubbe prata med dom bakom oss om när dom hade kommit dit, och då sa hon att vi hade minsann varit här klockan 8. Det visade det sig att gubben kom ifrån TV 4 och ville göra en intevju med oss... XD



Ja, hur det gick får vi alla se ikväll... Eftersom jag och Jessica kom först in så fick vi skaka hand med "personalen" och sen började vi hoppa upp och ner för att det var så spännande. Vi gick runt där och kollade på alla sakerna och sen kom vi in ett rum där ingen var. Då kom det helt plötsligt en man och frågade: "Var det ni som kom först in?". Vi svarade ja och då kom Anthony Daniels (han som spelar C-3PO, den guldiga roboten) ut ur ett draperi. Fatta om vi blev förvånade. Han började prata med oss och sen visade han oss upp där sjäva robotkostymen var och sen bad han hans assistens att ta kort på oss tillsammans. Efter det fick han en Kram av oss båda. Efter det sprang jag och Jessica in i ett rum och SKREK as högt och hoppade för att det var så sjukt spännande!



Vi gick runt där i två timmar och då han vi också få Anthony Daniels autograf, vi blev hälsad på av en massa som jobbade där för att dom kände igen oss "The first to get in". Jag köpte lite saker i Souvenirbutiken och sen gick vi på stan och fikade. Efter det tog vi bussen hem. Just nu är jag jätte uppåt och hoppig för det var en så sjukt kul dag! Det är värdt alla pengar att åka dig, som om ni har chansen ska ni åka på Star Wars utställningen i Örnsköldsvik ;)

// Lisa - May the force be with you.

Kommentarer
Postat av: Jessica

WHIIIIIEEEEE, STAR WARS+ANTHONY+LISA+JESSICA= SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANT !!!! Hahahha. SÅÅÅÅ KUL!!! (L)

2008-06-28 @ 15:57:29
URL: http://jecka1337.blogg.se/
Postat av: Elin

Åååh vad spännande. O.o Haha, jag kom inte på något annat att säga men det verkar verkligen askul. :D Häftigt, häftigt, häftigt jag ska kolla på nyheterna ikväll!! XD

2008-06-28 @ 16:44:02
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh vad nice hördu, lyckad dag. ;)

2008-07-04 @ 19:20:57
URL: http://chiicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0