I'M BACK! :D

Hejsan!

Jag måste börja det här inlägget med att be om ursäkt för att jag har varit så grymt dålig på att uppdatera min blogg de senaste två veckorna. Jag hamnade i en bloggsvacka både på grund av att jag inte fick någon lust att skriva, och det faktum att jag har varit så upptagen med en massa andra saker så jag har helt enkelt inte hunnit skriva något. Jag har inte ens orkat kolla på andras bloggar.

Men nu är jag tillbaka efter två hektiska veckor. Jag kan ju kort redogöra vad jag har gjort.

* Den här veckan var jag ute i min sommarstuga från måndag till tisdag
* På onsdag så var jag hemma och slappade, men senare på kvällen kom Elin hem till mig
* På torsdag så for jag, Elin och Anton ner till Sundsvall för att shoppa! Jag köpte en jättefin långklänning på GinaTricot (som Anton skrattade åt när han såg den, den dummern! xD ) Resan innebar också att vi fick sitta i en buss utan luftkonditionering vilket var hemskt!
*Senare på kvällen på torsdagen så for vi ut med båten till Mjältön där vi har en stuga.
Vi firade midsommar där med en massa trevliga människor. Jag och Jessica var dom ända "ungdomarna" men jag hade as kul.  Den var ganska så mycket dockstabor där och vi hade lite allsång vid brasan med ett gäng killar ifrån Ö-vik. Måste bara säga att Björn var as snygg! Jättekul var det verkligen och när en gubbe helt plötsligt började spela Eight Days a Week med The Beatles började jag sjunga högt och alla stirrade. Haha.
* På lördagen så sovde Jessica, Susanne och Håkan över, åkte hem, och senare kom dom tillbakade och vi grillade och Jag och Jessica såg på FILM! Jepp, hon hade med sig Håkans bärbara dator och vi kollade först på:

The Ten - Jätte skum, men otroligt kul komedi som handlade om de tio budorden. Rekomenderas varmt :)


Death Sentence - Otroligt grym, och äckligt bra film. Handlar om en familjefar (Kevin Bacon, som är SÅÅÅ SNYGG!) vars liv rasar samman efter att hans son blir mördad och han (Kevin) hamnar i ett krig emot ett gäng. Dock han vi inte se klart hela filmen för datorn fick slut på batteri. VI BLEV AS SURA!


Ja, för att inte det ska bli som det har varit förut tänker jag säga nu vad jag ska göra några dagar framöver så att ni inte saknar mig allt förmycket när jag inte skriver.

Nu ska jag till Jessica och se på Fiiiiiilm. Imorgon likaså. På tisdag ska jag Jobba på Ica och på onsdag har jag för mig att några ifrån klassen skulle ha filmkväll? :) Ja, vi får se hur det blir. Sen på Fredag är det hamnfesten med samma gäng som var med på Stadsfesten i Kramfors och på Lördag är det Star Wars utställningen i Ö-vik med Jessica! FATTA ATT VI ÄR TAGGADE!!!!

Dagens låt:
Citizen Cope - Sideways

// Lisa - Hey, guy! As a goof, guy! As a goof!

Kommentarer
Postat av: Jakob

Äntligen skriver du nått =P Va jobbigt att fara ända till Sundsvall =O jag skulle valt övik xP

2008-06-23 @ 10:43:55
URL: http://jakobi.blogg.se/
Postat av: Elin

Glad midsommar i efterskott! :D Vad kul du verkar ha haft. :D Jo, på onsdag tänkte vi ha filmkväll, om vi hittar någon villig att ha den.. :/

2008-06-23 @ 15:23:25
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Cill

Det var ju lite pinsamt det där med Eight days a week. :) Men det är ju en väldigt bra låt förstås. :O

2008-06-23 @ 21:14:13
URL: http://cillftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0