And the dream begins...

Hejsan!

Jag ska kort redogöra hur den senaste (nästan) veckan har varit.

Onsdag - Balen. Det var jätte roligt att se alla springa runt i fina kläder och dansa. Synd att det inte var längre,

Torsdag - Studenten. Jag for och kollade på Andreas i Kramfors när han tog studenten. På kvällen så blev vi hembjudna till honom och alla ungdomar spelade kort och kubb och åt god mat. Senare på kvällen såg jag och Jessica på Van Helsing

Fredag - Middag hos Jessica. Vi spelade mera kubb och Henke, Becka, Jessica, jag och Andreas såg på Silent Hill. På kvällen såg jag och Jessica på 30 days of night (AS BRA!!)

Lördag - Sovde över hos Jessica. Vi skulle sola men det var dåligt väder så vi såg på Ailen istället. Den var grymt dålig så på kvällen såg vi A Nightmare on Elm Street 5, 6 och 7. (Freddy Krueger äger sönder) Sen såg vi What happens in Vegas.

Söndag - Jag, Marielle, Jakob, Elin, Fille och Alex lekte runt på rövarbyn. Det var dock bara Jakob och Elin som sovde över för det var så sjukt dåligt väder.

Måndag - Utflykt med HELA klassen till Rövarbyn. Vi hade jätte roligt verkligen. Vi lekte tagen i labyrinten, hoppade studdsmatta, pratade, grillade och jag rullade runt på golvet. Kommer sakna klassen till hösten<3 Men vi har bestämt att vi ska göra en till utflykt i sommar!

Tisdag - Jag sov bara en timme i natt (på golvet, ovanpå Alex) och när jag vaknade kände jag mig lite Zombie så jag började försöka tugga på allas hjärnor. Åkte hem med moppen halv 10 i regnet och sov till middagen.
Det var helt enkelt underbart på Rövarbyn, helt sjukt kul!

Jag lägger upp bilder sen just nu funkar det inte.

// Lisa - Rullmästaren

Kommentarer
Postat av: Alex

Rullmästare xD

2008-06-10 @ 22:19:45
Postat av: Elin

Helt gaalen vecka, allt har vart kul kul kul. :D

2008-06-11 @ 20:34:55
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Härligt att du hade det kul på rövarbyn Dexter !! :) (L)

2008-06-11 @ 20:36:40
URL: http://jecka1337.blogg.se/
Postat av: Sandra

Wow haha fullspäckad vecka. (;

2008-06-27 @ 18:45:20
URL: http://chiicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0