Han älskar att ta självmord, det är sant

Nu har jag haft ännu en väldigt upptagen vecka.

I Måndags så var jag med Anton och vi såg på förhäxad och åt morötter (You heard me!)
I Tisdags hade jag min första jobbdag på ICA. Det var ganska kul.

I Onsdags så jobbade jag igen, sen for vi ett gäng hem till Alex för att se på film och sova över där (Jag, Marre, Elin och Jakob. Sen var Matte och Johan.J med Pierre så vi blev en hel hög med folk). Vi hade as kul, jag fick spela Condemned. Det är ett skräckspel och det var as kul! Vi spelade lite GTA 4 på Pierres nya XBOX 360, såg på två filmer (Blades of Glory och Face/Off), sprang runt ute, åt chips, rullade över folk och jag fick spela ett sjukt beroendeframkallande spel som gick ut på att man skulle bygga saker med fysik typ. Eller nått....  Men det var kul iallafall.  Jag somnade runt 8 imorse.

Idag så vaknade jag av att Elin for hem med bussen. Sen somnade jag och vaknade klockan ett. Jag, Alex och Marre åt frukost sen for Marre också hem. Jag stannade kvar ett tag och spelade GTA 4 med Johan.J och Alex. Det var ös.


// Lisa - Oh, Bravo! Bra-Fucking-Vo

Kommentarer
Postat av: Sandra

Najjs dag. :-) Jag bara spelat GTA san andreas, men mitt lokalsinne suger lika mycket i spelet som i verkligenheten så jag hittar ingenstans & fattar inte kartan. XD haha, sett både blades of glory & face off. Bra filmer tkr jag, bara att jag somnade till face off några gånger. xD

2008-06-27 @ 18:41:27
URL: http://chiicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0