Den här jävla mobilen, den ska jag börja mörda med

...

Jahapp, igårkväll satt jag och kollade klart de Beckfilmer jag har.
Idag när jag vaknade bestämde jag mig för att städa lite. Nu ska jag försöka få iordning mitt rum och jag har pratat en hel del med mina föreldrar om hurvida vi ska göra med hela ombyggnaden och stuff. För tillfället har jag bara framfört de idéer om hur jag vill ha det och dom tycker att det är bra. :) Så, jag ska försöka få dom att röra på påkarna så vi kommer igång snarast möjligt.

Ikväll ska vi ut och äta, vilket ALDRIG händer i den här familjen xD

Rune Fjällgård: Tror du jag är idiot?
Gunvald: Du är både idiot och jävligt ful.

// Lisa <3 Gunvald


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0