HEJ IGEN SVERIGE!

Nu var man hemma igen.
Det känns häftigt (grymt, coolt, tufft, fränt och lite fantastiskt)

Jag har haft jätte kul på Gran Canaria där jag, mina föräldrar och Cill har gjort mycket saker.
Bl.a badat i poolen, solat, åkt till Puerto Rico och träffat massa män som ville sälja saker, träffat en kille ifrån Chile som bor i Sverige på sommaren, ätit på en massa resturanger, åkt båt, sett delfiner, jag har blivit galen i en Justin Timberlake kopia (<3), jag har kommit på att jag är kär i en radiokanal, Cill har fått två pojkvänner varav en ville simma med henne och den andra tyckte att han var för gammal för henne (Men dom kallade varandra Gubben och Gumman ändå), åkt till Playa del Ingles där varända inhoppare ville att vi skulle gå på bar, disco eller nattklubb, jag och Cill har bränt oss och jag har blivit fullkomligt besatt av låten You're so Vain av Carly Simon som spelades på min favoritkanal HELA tiden :)

Cill blev alltid offer för alla Killar. Jag tror inte att en ända man hon träffade inte stötte på henne. Det tycker jag var väldigt kul. För många började taffsa i hennes hår och kalla henne saker. Hon blev kallad Shakira, Princess och Gumman. Hahahahahaha ;) Sött


Cill kör på en pose "à la Paris Hilton"


Jag står på Balkongen på våran lägenhet


Sjukt vacker solnedgång <3


Delfiner. Syns typ inte


Poolen <3


Jag, Cill, Mamma och Pappa på resturang. Samma resturang som Cill hittade sin "gubbe".


Abba 4 U.... Humor. Behöver jag säga att en stor del till varför vi gick dit var för att "Robin" sa det.


Jag ser ut att ha jätte kul i poolen eller hur? Haha.


Planet var försentat i en och en halv timme.


Vy ifrån planet

Jag har haft så sjukt kul och jag måste bara säga JAG ÄLSKAR ANFI! <3
Föressten, vi träffade våran Rektor på tåget.

Sen vill jag be om lite ursäkt för att jag inte har uppdaterat bloggen på över en vecka, men jag har faktist bara suttit vid datorn en gång under hela vistelsen på Gran Canaria. Och det var bara i en halv timme.

Hoppas alla har haft det kul hemm i Sverige med alla snö :) Jag har haft ett as bra Sportlov <3

// Lisa - "Självklart ska ni gå på ABBA!"

Kommentarer
Postat av: alexandra

dom har faktiskt kommit på en fönsteerputsningsmaskin, men eftersom att alla byggnader inte består enbart av glas så funkar den inte överallt.

2008-03-09 @ 15:56:34
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: Cill

Jag gillade faktiskt min gubbe, fastän han var lite mupp. x)

Och den där hemska mannen som smekte sina skinkor på Café Opera syns ju där på bilden med ABBA!! Blä... xD

2008-03-09 @ 16:28:51
URL: http://cills.blogg.se
Postat av: Becka

Men såg ni delfiner! :o Coolt :D Var du med på vattengympan den här gången? Vi hann ju aldrig de när vi var där XD Skönt att ni är hemma igen :) (L)

2008-03-09 @ 17:59:38
URL: http://stillmyworld.blogspot.com
Postat av: Elin

Lisa, du är HEEEEMMA! :D Shit vad kul ni verkar ha haft, niiiiice pics! XD(Fast jag blir höjdrädd när jag ser flygplansbilden..:S) Tack för vykortet förresten, jättegulligt. ^^ Kram

2008-03-09 @ 20:10:06
URL: http://detvarengangen.blogg.se
Postat av: Caspian

HärligT!=D

2008-03-09 @ 20:23:29
URL: http://prinscaspian.blogg.se
Postat av: Andreas

Ja gillar den där överambitiösa vattengympaledaren =P
Hon såg lite småkul ut me alla pensionärer

2008-03-10 @ 18:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0