MOT MCDONALDS!

Hejsan. Den här helgen har sett ut såhär:

I fredags satt jag uppe och kollade på The Devil's Advocate som var sjukt bra. Al Pacino äger verkligen på att spela ond. Han och John Travolta skulle bli det perfekta onda paret.

På lördags morgonen (klockan 10) så tog jag bussen ner till Härnösand för att umgås med Anton. Vi gick på stan där vi gick in på H&M och jag fick prova typ 30 klädesplagg. Alla i affären stirrade på mig i mitt överfulla provrum. Jag köpte iallfall två kavajer, en top och ett linne. Sen gick vi på Coop där jag blev helt "Lost" för jag älskar stora matvarubutiker. På kvällen var det Melodifestivalen Final, och Charlotte Perrelli vann, medans Sanna Nielsen fick folkets stöd. BWO var super bra (som vanligt) och jag fattar äntligen varför alla är så besatta av Björn Gustavsson. Han är bara sjukt kul xD ("NOT!")

Idag (söndag) tog jag bussen tillbaka hem. Det ända negativa med den här helgen är att jag har fått mansröst. DET är väldigt läskigt. Jag vägrar ha föredrag imorgon O.O

Dagens Låt:
Coldplay - The Scientist

// Lisa - You don't know how lovely you are.

Kommentarer
Postat av: Minna

usch BWO var inge bra !!!!!:P

2008-03-16 @ 19:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0