Påsklov!

Jippie! Looooooov :D

Då var det påsklov igen. Herregud vad tiden går fort.
Idag har jag haft SO föredrag om Australiens städer, vilket gick ganska bra, och senare hade jag Franska föredrag om Keanu Reeves. Det gick mindre bra x) Iallafall så har vi fått godis av Nisse och på franskan fick vi chokladkaka. Jag har redan ätit upp mitt påskägg, det tycker jag är lite pinsamt.

image407

Har pratat med Jessica idag, på söndag ska jag dit och då kan ni räkna med att det lär bli en hel del filmtitting ;)

// Lisa - Hon försöker att nå sin älskares blick.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Söööööööööndag!! Vad sägs som att slå vårat filmrekord på lovet? ;) haha. Kraaaaaam Dexter(L)

2008-03-20 @ 19:12:37
Postat av: Becka

Jag har inte ens fått mitt påskägg än :o

2008-03-20 @ 22:55:57
URL: http://stillmyworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0