Jag fyller år om 5 dagar!

Vi har franska prov imorgon och jag borde plugga. Men istället så sitter jag här och tråkar framför datorn samtidigt som jag lyssnar på Jesus Christ Superstar (Som förövrigt är den bästa musikalen. I VÄRLDEN!)

Idag när jag satt i bussen så trodde jag att Matte och Alex hade snott något ifrån mig eftersom dom satt och skrattade så mycket. Så jag satt och slog på Matte konstant i över 5 minuter. Sen visade det sig att dom bara drev med mig, och nu har jag fått massa blå prickar på handen. Så mycket tål jag. Undrar hur Mattes arm ser ut...?

// Lisa -  Innocent until proven guilty


Kommentarer
Postat av: Jessica

Simon låten va? DEN ÄR SÅÅÅÅ BRAAA !! haha (L)

2008-05-08 @ 13:09:35
URL: http://Jecka1337.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0