Parler, Parlant, Parlé, Je Parlerai

Hej!

Idag så har vi haft en massa spännade (NOT!) lektioner på skolan. Jag har haft franska då vi BARA pratade om franska verb, sen hade vi idrott då vi spelade fotboll, men det var inte så kul för 9D var med också, och det blir alltid roligare när det bara är våran klass som är med.
Efter skolan så gick jag, Marielle, Becka, Gabbis, Alex och Marielles syster Anne-Louise på "Vår Café" på Lågstaidet (?). Marielle bjöd mig och Alex på fika. Hemma har jag typ segat och lagat mat. (:

// Lisa är snurrig!

Kommentarer
Postat av: Jakob

Erkänn Lisa, det var för att jag inte var med xD

2008-05-22 @ 22:41:23
URL: http://jakobi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0