All work and no fun makes Lisa a dull girl

Hallå där...

Jag orkar inte med någonting idag. Är helt knäckt. Har kännt mig seg hela veckan, mest p.g.a franska-redovisningen som jag ska ha på tisdag (den blev framflyttad, tack!).
Men nu i helgen ska jag vara med Dexter (a.k.a Jessicuuus) och vi ska äta ute på Mamma Mia imorgon och se på Max Payne på bio. Sen ska hon sova över här och det blir väl filmER för hela slanten, haha.

Antal gånger jag fikat på Lundbergs den här veckan: 3
Antal clementiner jag sett Maja äta: 4
Antal clementiner jag ätit: 1
Antal gånger jag lyssnat på Phil Collins - You Can't Hurry Love: 50 +



// Lisa - She said love don't come easy, but it's a game of give and take


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0