Das Vigrens

Ja, idag vaknade jag klockan 10 av att någon stog och bankade och ringde på min dörr. Det visades sig vara Becka och jag hade försovit mig för jag, hon och Andreas skulle upp till Umeå idag. Jag tog på mig kläderna, borstade tänderna och sen satt jag i bilen påväg till björkarnas stad.
Jag och Becka satt i baksätet och såg på The Notebook (som förövrigt var jätte bra <3) och när vi kom fram köpte vi baguetter på ICA MAXI och åt dom i Andreas "Studentlya". Sen tog jag och Becka bussen själva in till stan och jag köpte två julklappar så jag känner mig stolt. Sen blev vi hämtade av Andreas efter hans föreläsning och vi stannade i Ö-Vik påvägen hem för att äta middag på Subway.
Nu är jag hemma och imorgon blir det bowling med Elin, Jakob (=småtomtarna :D), Marre, Becka och Alex (?). Men jag vet dock inte hur vi ska komma dit än men det löser sig alltid. Ska bli kul att samla det gamla gänget igen för lite bus. Hahahaha.



// Turisten i Umeå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0