Jag är förkyld

Igår var jag + några till och golfade med skolan borta i Puttom som ligger i närheten av Husum. Vi gjorde det för att det var friluftsdag. Men iallafall så åkte jag hem efter hälften av tiden för jag var förkyld, och det var jätte kallt därborta.
Idag for jag till skolan, men det var korkat av mig för när jag satt på bussen kände jag hur sjuk jag var, men jag och Malin skulle ju egentligen göra klart en fysik-rapport idag så jag gick upp till skolan och frågade henne om det var okej att jag åkte hem. Det gick bra sa hon. Sen gick jag hem, från uppmaningar av klasskompisar. Mamma hämtade mig och nu har jag sovit, sett på TV och druckigt varm choklad och jag hoppas att jag kan gå till skolan imorgon för vi har Kemi Prov.

Sen vill jag bara tacka alla underbar människor i min klass som önskade att jag skulle krya på mig.
Det var väldigt trevligt att höra att så många bryr sig :) Hoppas att Kemin går bra idag för er alla! Haha xD


// Sjuklingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0