Kyrkis?

Ja, imorse klev jag upp i Ottan (klockan halv 9, haha) för att pallra mig iväg till Kyrkan tillsammans med Jessica. Varför det? Jo, vi fick bara lust :)
Det var väldigt mysigt då det inte var så mycket folk, och de få som var där började skvallra och stirra på dess två ungdomar som infiltrerade deras kyrka på en helt vanlig söndag. Vi blev iallfall väldigt älskade av alla och sen fick vi fika.

Sen råkade jag glömma bort att det var Vintertid imorse så jag trodde klockan var halv 10 när jag vaknade och kyrkan började 10. Jag fick lite panik. Men, mamma redde ut det åt mig när jag i ren och skär panik ringde Jessica.

Ikväll kommer Dexter (JESSICA) hem till mig och det blir film för hela slanten, vi får se hur länge hon vågar stanna ;)
Nu: Gossip Girl

// KyrkLisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0