Wow, I love this. You're back and 'Wilhel-meaner' than ever

Här har det varit dött nu ett tag.

Ja, snart är det lov! Herregud vad tiden har gått fort, det känns som det var nyss jag började gymnasiet, och nu är det redan lov. Men det ska bli skönt, jag känner att jag behöver sova ut lite för de senaste dagarna har jag inte varit på mitt bästa humör p.g.a att jag har sovit alldeles för lite.

Igår stannade jag i stan och köpte en ny skolväska (älskar den!) och träffade Rebecka efter klockan 4. Vi gick och åt på Subway, där vi senasre rullade upp till Nola för "Fashion Show" som IC 3:orna hade anordnat (Och som min vän Anton skulle gå i). Jag och Becka lyckades roffa åt oss platser längst fram , och även om vi inte såg "poserna" så hade vi lugnt de bästa platserna. Fredrik Johansson sjöng och sen fanns det ett litet sött underhållnings/programledar par. AS KUL!! Kom hem till sängen klockan 10.

Idag slutade vi halv ett så jag fick komma hem tidigare, och nu har jag hunnit göra lite matte. Det känns ganska bra.

Dagens Låt:
Audioslave - Be Yourself

// Lisa - You are a horror movie I wish would never end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0