Life's to short to play silly games

Hejsan
Ja, då är det snart måndag igen. Det är sjukt vad veckorna går fort.

Men iallafall har jag haft en trevlig helg. På lördag eftermiddag kom Jessica och Becka hem till mig och vi gjorde lite ansiktsmasker, pratade om en hel del saker och lagade Tacos till middag. Sen på kvällen kom Andreas och Clas och vi skulle se på film, men det slutade med att vi spelade Singstar hela kvällen. Det var sjukt kul! Och jag är grymt imponerad av Clas singstar-skills, haha. Killarna for hem och sen sovde Jessica och Becka över.
Idag vaknade jag av lite äckelmusik, drömde om något äckelpäckel som döda folk. Iallafall så åt vi tjejer en låååång frukost, innan dom for hem klockan ett. Då började jag plugga, så idag har jag hunnit läsa ut en bok, skrivit en Naturkunskaps rapport och skrivit lite på en engelska uppsatsen.


Alla vi glada! (Andreas tar Kortet) Notera att jag håller i en Chipspåse. Överraskad någon? xD

Sen har det hänt en tråkig sak, min pappas moster Rut-Märta har gått bort. Det känns så tragisk för vi var och hälsade på henne i Stockholm för exakt en månad sen och då var hon ganska pigg och kry. Må hon vila i frid.

// Lisa - It's got to be perfect <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Ojoj, vad du gör mycket känns det som. O.o Snart har vi ganska många prov men just nu är det lugnt så.. :P Det såg mysigt ut. :) Ha det bra! :D (L)

2008-09-29 @ 17:53:48
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0