Marriage is the promise of eternal love. As a man of honor I cannot promise eternally, what I've never felt momentarily

Ja, idag har det varit en intressant dag. Eller inte.
En helt vanlig dag där jag har sprungit runt i skogen och "orienterat" (Följt efter Ida som kan orientera), sett på en sjukt tråkig film på engelskan som handlade om arrangerade äktenskap och nästan somnat på franskan för det var så tråkigt.

Imorse råkade jag försova mig (det kan ha att göra med att jag satt uppe och kollade på Kate & Leopold, ungefär den sötaste filmen. NÅGONSIN! Varför finns det inga gentlemen längre?) och glömma nyckeln till mitt skåp så Anton var vänlig nog att låna ut sitt skåp till mig, för jag ville inte bära runt på min väska som vägde ett ton + att den var rund som en boll, hela dagen. Tack så mycket! Ikväll har jag läst min svenska bok som ska vara klar tills på måndag, jag måste verkligen läsa mer i helgen.

Nä, nu måste jag läsa lite Kemi och göra lite Matte. DRYGT stavas det.

// Lisa - Women have changed since your time, Leo. They've become dangerous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0