Soyez les bienvenus!

Idag hade vi orientering igen på idrotten, och jag och Linnea var riktigt bra den här gången (Till skillnad från förra gången då vi råkade gå runt i en cirkel, haha). Vi klarade alla utom 3 kontroller.
På skolan hade jag även franska som bara bli jobbigare och jobbigare. Måste verkligen försöka få en rytm med all läxläsning där, och jag har kommit på att jag pluggar sjukt mycket hemma. Men, jag jobbar mycket bättre hemma i lugn och ro än på skolan, så det är smällen jag får ta.



Nä, nu ska jag vara lite nörd och gå och se på Vetenskapens Värld <3
// NaturNörden


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kan inte ens tänka mig, det är sjukt äckligt. O.o Haha, ja det var gott i alla fall, jag tycker om makaroner. :P Vad bra att det gick bra med orienteringen, kram. <3

2008-09-15 @ 19:57:59
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0