The things you want, and the things you need

Hejsan!

Igårkväll satt jag uppe och såg på en mysig film: The Thomas Crown Affair med Pierce Brosnan. Jag känner att jag är liiiiite för besatt av honom just nu. Men, men, jag läste om filmen i tidningen innan och där stog det att han spelade en "gentlemanna tjuv", charmigt ord eller vad? Den var iallafall as bra.



Idag har jag varit i skolan och franska problemet har löst sig (thank God!), vi hade matte och jag fattade inget och på engelskan började jag att skriva ett brev till min framtida "brev-vän". Här hemma har jag fått härdasbesök av Anton, sett på vetenskapens värld (mitt favorit program för 4 år sen, jag vet. Jag stavas T.Ö.N.T) och skrivit franska brevet. Dock att jag borde jobba matte, men jag gjorde varma mackor och satte mig vid datorn istället. Jag förtjänade det.

// Lisa -  Hon som är förkyld. Tusan också.

Kommentarer
Postat av: Becka

Du skulle ha komit på kören, jag menar Elgamabe! :D

2008-09-01 @ 22:27:27
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaa, jag längtar också! :D Vad bra att allt går bra i Docksta, jag längtar efter allt.. :D Det finns en stor Sverigekarta på skolan, jag brukar stå där och kolla på alla små orter där hemma (de finns utmärkta! :D) och bli nostalgisk.. :P Men jag gillar ändå Kiruna mer och mer, det är väldigt fint. :) Kram. <3

2008-09-02 @ 19:06:44
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Elin

Och just det; Haha, ett ton kläder, varför är jag inte förvånad? ;P

2008-09-02 @ 19:09:34
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0