There's a fire within my soul

Idag är det helg och det känns så sjukt skönt att bara kunna vara hemma och koppla av utan att behöve passa tider eller liknande. Mina föräldrar är bort så jag har hela huset för mig själv, det är en underbar känsla att bara gå runt och sjunga Mamma Mia för full hals utan att någon tycker att jag är knäpp.

Igår så skulle jag och Anton äta ute i stan, men eftersom ingen av oss hade pengar så bestämde vi oss för att åka hem till mig och göra egen middag istället. Vi fick skjuts av mamma, och även Hanna åkte med oss. Vi for in en sväng på Mio för att kolla om min garderob hade kommit, men det skulle tydligen ta en månad till. Dock att han som jobbade där var fantastiskt trevlig och söt som tusan, haha.

Väl hemma gick jag och Anton och handlade på ICA (Där vi gick runt och sjöng Mamma Mia så alla kunder blev nog lite rädda för oss) och sen lagade vi Quorn och Quinoa.
Efter maten och lite datasittande for vi till Preem och hyrde två filmer Definitely, Maybe och Love and other disasters.



Idag vaknade jag sjukt tidigt (runt klockan 10) och vi såg på 27 Dresses. Så underbar som alla sa att den va, var den verkligen inte, men en mysig film.



Nä, nu ska jag dricka is-kaffe, göra varma mackor och se på Pride And Prejudice = Världens bästa film <3

// Lisa - You'd rather focus on other people's Kodak moments than make memories of your own!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0