Young boys should never be sent to bed... they always wake up a day older

Hej!
Idag var det fredag och det betyder att imorgon är det äkta helg. Men iallafall så hade vi Engelska, Matte, Teater och Svenska idag, vi fick pannkaka till lunch och efter skolan gick jag på stan. På svenskan håller vi på med en uppgift där man ska presentera olika film, litteratur och musik - gengrer. Jag och Ida har valt klassisk musik.

Efter skolan så gick jag på stan och Johanna var snäll nog att följa med mig. Jag hann köpa två par skor (ett par "gympa" skor och ett par söta ballerina) och lite småsaker som behövs. Johanna gick på Ica och köpte lite snacks så hon gick runt på stan med två Ica kassar, liiiite uteliggarvarning där ;)

Ikväll har jag sett på filmen Finding Neverland med Johnny Depp och Kate Winslet. Den var bra, men inte vad jag hade förväntat mig.
Imorgon blir det tjejdag med Becka och Jessica (Jessica, glöm ej DUST IT!) och sen på kvällen kommer Andreas och Clas för lite filmtittning också.



Ha en fortsatt trevlig kväll.
// Lisa - Shoppingdrottningen

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men ofc att jag inte glömmer den.....I love it like my own babie <3 ooooooooooops. Hahaha ;D. syns kl 13.00 imorgon <3

2008-09-26 @ 23:03:51
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0