Vill ni höra något riktigt äckligt?

Idag, innan middagen så gick jag ner i köket och hämtade en nektarin som såg bra ut. Jag gick upp igen och tog en första tugga och det var jätte gott. Sen kom jag ner till kärnan, och den är ju väldigt hård. Jag märkte att kärnan hade delat sig, men inte tänkte jag mer på det. Men sen så  bet jag på andra sidan och kärnan öppnades och ut ur nektarinen kom EN STOR JÄVLA GUL OCH SVART MYRA! Jag kastade ner nektarinen, spottade ut allt jag hade i munnen i hallen, mosade myran med min penna och sprang ned för trappen skrikandes! Fy *** vad äckligt det var! Jag höll på att spy, tänk er själv att ni sitter och äter en frukt och sen kommer det ut ett kryp därifrån. Jag beordrade iallafall mamma att gå upp och ta bort nektarinen ifrån mitt rum.
Usch, jag tänker aldrig äta nektariner igen.



// Myran

Kommentarer
Postat av: Anton

Usch, där flög min frukost.

2008-09-15 @ 06:17:18
URL: http://mydearconfession.blogg.se/
Postat av: Elin

Uuuuusch, du får mig att aldrig vilja äta en nektarin igen heller. O.o Bläääääää. :'( Jaja, hoppas du mår bra ändå.. :) Kram. <3

2008-09-15 @ 18:44:10
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0