April, April, din dumma sill

Det är första April idag och så lättlurad som jag är så gick jag såklart på ett April-skämt. (Damn you Becka, jag blev ju rädda att du skulle börja i Kramfors istället!). Men till min tröst så fick jag reda på att Pappa också gick på ett April Skämt... Hahahahaha.

Idag öppnade även Burger King i stan och Jag, Julia, Linnea, Sara och Johanna gick dit och åt lunch. Det var riktigt gott (även fast jag bara tog en "tör" hamburgare, Det är inte mitt fel att jag inte gillar "pålägg" (: ), men jag saknar fortfarande McDonalads. Jag säger bara: Chicken McNuggets in my heart <3



// Lisa - I wish it would rain down on me.


Kommentarer
Postat av: Becka

Hahaha, mitt april skämt va bäst! :D

2009-04-01 @ 22:15:26
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0