Das skoldator

Sitter på skolans dator nu eftersom, BIG SURPRISE, internet är fortfarande dött hemma. Det suger ganska mycket, för jag kan varken läsa eller skriva blogg så jag har sjuuuukt abstinens just nu. Men nånting bra med det är att jag har börjat titta på TV mera. Hur kan detta vara bra tänker ni nu? Jo, för det finns så mycket TV program jag hade glömt bort att dom fanns och det är alltid lika mysigt att följa serier.

Skolan går bra, förutom det där dödens Riksprov i Kemi som vi har nästa vecka.... det känns väldigt jobbigt kan jag säga er. Men det blir till att ösa Kemi i helgen. (Fast såklart ska jag ju se på film också ^^). Imorgon är det sista april och då ska jag vara med den alltid lika underbara Becka och vi ska äta gott och titta på Maj-Brasan. En riktigt härlig början på den varmare årstiden <3

Hoppas att ni har det bra därute!

// Pizza the Hutt


Kommentarer
Postat av: Becka

wie, jag längtar tills imorn :D

2009-04-29 @ 16:34:26
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0