Because this must end

För att plocka hallon är nog det TRÅKIGASTE jag vet!
Men att äta dom, det gör jag gärna. Mums.


Iallafall har jag och Mamma varit ute i stugan sen i Tisdags, då vi även for in till stan och shoppade lite, bl.a kakel till det nya badrummet nere!!!! IHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Det påminner mig, jag borde visa några bilder på det. Skriver upp det på min "To-blog-about" lista. Mohahaha.
Sen har "vi" plockat hallon också, som ska förvandlas till sylt (för min mamma är magisk, hon kan göra sylt av bär).

Nu: Handla mat på ICA, för det var ett tag sen.

Dagens låt:
Keane - Spiralling


// Lisa - I'm waiting for my moment to come


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0