Den tanken ger ingen ro

Första dagen i tvåan är över.

Det började med att jag försov mig, och då känner jag bara såhär. Om jag är seg på morgonen redan nu, hur hemskt kommer det inte att bli i vinter då? Iallafall så var det mycket folk nere vid busshållplatsen i år, eftersom det är fyra stycken till från Docksta som åker in på morgonen. Sen när jag väl kom upp till skolan blev det mycket kramar och hälsningar. Sen fick jag ett underskåp. Igen. För jag var helt enkelt seg på att ta ett.

En information om svininfluensan, äcklig lunch, byte av individuella kurser och 4 lektioner senare så slutade jag och då köpte jag fem nya kollegie block (har redan fem). Jag skojar inte. Men det var en riktigt lyckad dag, riktigt mysigt att se alla underbara personer ifrån klassen igen! <3

// Lisa tänker bojkotta svininfluensan och fortsätta att ta på folk i onödan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0