In memory, love lives forever

Nu ska jag bojkotta bilddagboken, och lägga upp bilder här på bloggen istället! (För visst blir det 1000 gånger mysigare då? ^^). Efter att min kära vän Anton äntligen har fixat så han kan lägga upp bilder på sin blogg har jag blivit inspererad att göra samma sak.

Igår var jag hos Bea för hon fyller nämligen 18 år idag, och vi spealde Jeopardy, Singstar och åt chips. Mums... chips! <3






Eftersom det var så äckligt bra väder idag har jag badat med Becka i Veåsand, suttit med Anton och pratat på hans lunch (sen fick jag en Mjukglass! :D), åkt hem till Bea och hämta väskan jag glömde där igår, mött en badsugen Marre, badat med Marre i Veåsand och sen, eftersom det var as mycket äckliga alger där, så for vi till Gällsta och badade. Ja, att bada tre gånger på en dag är inte så dåligt ;)






// Lisa - Please don't look at me tonight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0