Welcome to Stalingrad

Inatt drömde jag att jag jobbade på ICA dagarna innan Skulefestivalen. Klockan var över 6 och jag skulle jobba till 7. Plötsligt kom William Fichtner in i den nästan folktomma butiken och jag höll på att svimma. Efter att ha frontat (dra fram varorna på hyllorna) i närheten av honom hela tiden vågade jag tillslut säga något. Sen stog jag och pratade med honom en stund och trots att jag lyckades få in en massa grammatiska fel i min engelska hade vi väldigt trevligt. Han skulle tydligen åka och se på Skulefestivalen med sin fru. Mums <3



Dagens låt:
Montt Mardié - I love you Annie

// Lisa -  Därför lever jag hellre med en dröm än tar risken att få den krossad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0