Wish i could save you

Och det är än en gång bevisat att ett litet missförstånd kan förstöra så mycket. Eller hur Dexter? <3

Idag vaknade jag av att Marielle ringde till mig och berättade att hon minsann hade kommit in på Nola! Jag är så glad för din skull vännen, nu blir det super ös i stan till hösten.
Sen har jag spelat lite mera GTA - San Andreas och när klockan var typ 3, då jag just var påväg att klara ett svårt uppdrag, då stängde byggarbetarna, som är här och bygger ut, av strömmen. Det blev svart. Jag gav upp.
Ikväll blir det spel hos Wigrens och sen det sista avsnittet av Prison Break. Någonsin. Jag tror jag dör.



// Hon som INTE längtar tillbaka till skolan. Inte ens lite.

Kommentarer
Postat av: Becka

Hihi, fail GTA Lisa! Spelandet gick dock bra. Jagbtror ni blev liite rädda när jag o Clas jagade er i bilen ;)

2009-08-18 @ 00:14:04
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Dex

Jag kan svara Becka på den frågan: JAA, vi blev rädda! Haha. Vi skrek oavbrutet ^^



Doakes, gissa vem som håller på att dra hem Dexter, säsong 3 då?? Tycker vi ska ta oss i kragen och ha ett maraton innan skolan börjar :)<3<3

2009-08-18 @ 18:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0