You're stuck with me, whether you like it or not

Natten som var sov jag 15 timmar p.g.a sömnbrist efter tältningen och det kändes riktigt skönt när jag vaknade. Som att vakna upp som en helt ny människa.

Iallafall for jag till Ullånger, tog livmoderhalscancer vaccin spruta (den sista, YES!), åkte till Gällsta med allas vår Dexter (aka Jessica), köpte en Magnum Classic, dränkte Jessica litegrann, grillade mumsig lax, lyssnade på Montt Mardié, såg på Prison Break's kind of Säsongsavlutsning <3 (mer om det kommer sen, har inte ork för att förklara min kärlek till den serien just nu) och sen såg jag + Jessica en film med en viss Jessica Alba som hette Into the Blue. Den var riktigt bra.




// Lisa - The story ends


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0