It's misery, and more specifically I miss that day you spit on me

Idag fick vi se en direktsänd föreläsning om fiberoptik och hologram sänd från Stockholm. Inte nog med att det var otroligt tråkigt, jag spenderade även halva föreläsningen med att skratta åt tråkiga Jurassic Park skämt. Men det var inte bara min egen åsikt, för även de som satt i publiken i Stockholm satt och gäspade.

Imorgon ska vi ha en gentekniks debatt på tre timmar och jag har franska redovisning. Det här var ingen bra start på den sista seriösa veckan i skolan innan lovet. Herregud. Låt mig slippa. Jag orkar inte mera.

// Lisa - So let the sick sad game begin.

Kommentarer
Postat av: olivia

Vi har faktiskt nästan aldrig hål, det var bara den där veckan då hon var sjuk! och nu tar vi tag i sista sakerna i skolan,tretimmarsdebatten idag och kemiprovet på fredag :)

2009-12-15 @ 09:55:23
URL: http://olivial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0