Don't you love can kill anyone?

Det här har jag haft för mig de senaste dagarna:

Lördag (Kväll):
Revy i Kramfors och jag och Becka skrattade nästan på oss. Dock att den var roligare förra året. Kvällen avrundades hemma hos Jessica där alla åt smörgåstårta och vi satt och pratade.

Söndag:
Segade hela dagen. Kollade på två avsnitt av Planet Earth som jag fick i julklapp. Rikitgt bra dokumentär.
Sen såg jag på Silk med Kiera Knightley. Fin historia, men var lite lulligt ibland.



Nu 8 söndagar framöver visas de nya Beckfilmerna på 4:an. Igår satt jag med min Gunvald Larsson tröja och njöt framför Beck - Skarpt läget <3 Mikael Persbrandt är sinnessjukt het.



Måndag (idag):

Segat ännu mera och hela dagen har känts väldigt värdelös. Ljuset i slutet av tunneln är att ikväll är det Prison Break i alla fall...

Dagens Låt:
A Camp - Stronger than Jesus

// Lisa <3 Gunvald


Kommentarer
Postat av: elins mamma

Lïsa du är en godlyssnare och en kompis att lita på när det gäller, vi är så glada över att Elin har en sån underbar och jättefin vän:)

ha det gott hälsa familjen och ha en trevlig resa när du reser till Elin många kramar Ingela&Leo <3

2009-02-02 @ 22:01:20
Postat av: Elin

Men mamma. >.<

2009-02-03 @ 16:53:29
URL: http://detvarengangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0